Naaidooz

Naaidooz

dinsdag 2 oktober 2018

Meeneem werkmap

Lang geleden,
echt al lang geleden,
heb ik eens een werkmap
gemaakt bij
Cora's Cottage in Schiedam.
Ze bestaat ook al
een tijd niet meer,
de winkel dan hè!, 
jammer genoeg.
Maar goed, deze map
was wel aan
wat oppimpen toe,
dus eerst het
'werk' gedeelte
opgeknapt.
Nieuw schuurpapiertje
en een nieuw strijkmatje
(waar die andere is gebleven, is
me een raadsel) en
een snijmat.

Ik neem ze altijd
mee als ik naar
bee's, clubjes en
workshops enzo ga.
De voorkant heb ik
gezellig gemaakt met
een huisje, waarvan
het ontwerp van Els van Bobbin
komt, die we al eens eerder
op een Quiltkwebbelochtendje
hebben gemaakt,
natuurlijk met een
Naaidoozsausje er over heen....




En ja, dit wordt
inmiddels traditie hè?
Dit heerlijke gekke
beest dat overal
bij moet zijn haha!
Nog een fijne dag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten