Naaidooz

Naaidooz

zaterdag 13 oktober 2018

Bobbin

Gisteren weer wat
gezellige uurtjes doorgebracht
in Zevenbergen bij
Els van Bobbin.
's Morgens hebben we
eerst gequiltkwebbeld
 Dit beugelbeursje hebben
we gemaakt

 Ik natuurlijk...in
mijn eigen kleuren....
 
Tijdens de les niet
afgekregen.....
(kwek, kwek, kwek hihi)
dus thuis verder afgemaakt.
Wat een leukerd hè?
's Middags de miniquilt
en dit keer was het er
één van paperpiecing
Uiteraard helemaal
in herfstsfeer, de pompoenen.
Ik heb eens, lang geleden
een quilt gemaakt
van paperpiecing,
de Scheve huisjes quilt.
Hij hangt bij mijn moeder
en ik zal de volgende keer
wel een foto laten zien.
 En dit is het
nieuwe miniquiltje.
Ook weer zo'n schatje
en ik had nog wat
driehoekjes liggen
die ik er voor ga
gebruiken.
Het atelier van Els
is ook zo gezellig
en inspirerend!
Zoveel leuke
hoekjes
 Al veel in
herfst/wintersfeer





Zucht, zo leuk toch weer hè?
Kan ik toch weer
even op teren!
Ondertussen
ga ik ook stug door met
de Stonefields Quilt
Nog een fijn weekend!


3 opmerkingen: