Naaidooz

Naaidooz

vrijdag 26 oktober 2018

Bee en kringloop

Vanmorgen weer gezellig
bij de Bee van
Moniquilt in Schiedam geweest.
Ik krijg dan ook
gelijk de nieuwe patroontjes
van de BOM van
de (Vilt)bloemenquilt
en kan daar dan gelijk mee
aan de gang.
 Het wil alleen
nooit zo erg opschieten
tijdens zo'n bee.
Hoe zou dat nou
komen....(kwek, kwek, kwek hihi)
Zo ziet het er
nu uit. In plaats
van alleen maar ninepatch
blokken doe ik er ook
effen blokken tussen,
omdat ik te lui ben om
alle ninepatch blokken te maken
eh, nee omdat ik dat leuk vind.....
Aan het einde van de
Bee vroeg ik aan Monique
of er in Schiedam ook
kringloopwinkels zijn.
Ja zei ze, maar wat
zou jij nog moeten kopen dan....
Nou, het lijkt er op dat
er altijd dingen op mij staan te
wachten om gekocht te
worden, kijk toch eens
wat een leukerd ik tegenkwam,
een oude rode hoedendoos
die direct goedgekeurd
werd door Pietertje....
 en ik zie altijd wel
leuke oude kopjes
 en dit stoeltje
heb ik een paar
weken geleden al gekocht
 bij een kringloopwinkel
in Dordrecht.
Toch weer zo leuk
allemaal!
 En van de week
heb ik ook weer eens
draadjesvlees gemaakt
 Ook al was het
alleen maar omdat
het zo gezellig staat.....
 Fijn weekend!


3 opmerkingen:

  1. Wat vind jij toch leuke dingen in die winkels ! Ik kijk er ook altijd graag rond en vind soms ook iets waar ik helemaal blij van word.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk om te snuffelen in Kringloopwinkels!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk je stoeltje en die rode heldendood hoorde helemaal bij jou toch..........liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen