Naaidooz

Naaidooz

zondag 16 februari 2014

Quiltster en haken

Ik heb gisteren een ritje door Zeeland gemaakt.
Ik ben bij de Quiltster in Dreischor geweest.
Er stond een 'stevig briesje' maar een echte Naaidooz laat zich daar
natuurlijk niet door tegenhouden.
Het is een allerschattigst winkeltje, samen met een kadoshoppie en natuurlijk heb ik
weer een en ander gekocht.
Ten eerste deze rode lapjes
Ben weer helemaal verliefd! En de stapel met zeker rode stofjes kan me niet
groot genoeg worden.
Ik lees weleens bij andere blogs dat ze verstandig zijn geweest en dat ze zich hebben
ingehouden, nou dat is niet aan mij besteed.
Ik koop zoveel mogelijk wat ik leuk vind en dat is voor de winkeltjes zelf
toch ook wel fijn.
Dus deze lapjes heb ik ook maar aangeschaft
Civil War lapjes, te gebruiken voor een nog nader te bedenken project....
En deze twee lijstjes van Claire en Eef gingen ook mee
en deze gestippelde theemuts pastte te leuk bij mijn rode spulletjes
En zie je die kop en schotel links op de foto, die heb ik de afgelopen dagen gehaakt.
Kijk dan hoe leuk





Het patroon vond ik op het internet en tezamen met een boek
waarin staat hoe de steken ook alweer moesten, heb ik dit gefabriceerd.
Er moet geloof ik ook stijfsel in, maar dat vind ik eigenlijk niet nodig, staat prima zo.
Een lekker klein projectje, waar ik zo van hou.
Heb nog wat haakpatroontjes liggen, maar er wachten nog diverse andere projecten.
Morgen weer lekker naar Els van Bobbin voor het 2e blok van de nieuwe
quilt. Zal zo veel mogelijk foto's maken.
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten