Naaidooz

Naaidooz

zaterdag 1 februari 2014

Quiltkwebbels en mini

Gisteren voor het eerst meegedaan met de Quiltkwebbels van Els van Bobbin.
Iedere keer als ik bij de bijeenkomst van de mini van de maand kwam,
zag ik wat voor leuke dingen er werden gemaakt bij de Quiltkwebbels, die voor de mini van de maand plaats vond.
Ik dacht, daar wil ik ook bij zijn en gelukkig was er een plekje.
Zo zag de tafel er uit bij binnenkomst.
Toch enig zo die knopen, maar ze zijn ook nog functioneel, want dit is het werkje
dat we hebben gemaakt



Alvast een Valentijns hartje, met allerlei mooie knopen.
Een heerlijk werkje wat in een ochtend is te maken.
Er werd gequild en vooral ook gekwebbeld!
En ja, 's middags was de mini van de maand.
Kijk dan, dit leuke quiltje met mandjes en poes
Mijn eerste blokje gemaakt
De kleuren zijn misschien niet helemaal goed te zien, maar de kleine driehoekjes
zijn rood, het mandje is bruin en de achtergrondstof is een lichte kleur groen.
En hier nog twee show en telletjes

A.s. donderdag ga ik voor het eerst naar een applicatiecursus bij de Quilthoeve,
waar ik me voor heb opgegeven.
Ben benieuwd en heb er veel zin in!
Zal dan weer verslag doen!
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten