Naaidooz

Naaidooz

vrijdag 7 februari 2014

Appliceren

Gisteren naar de applicatie-cursus bij de Quilthoeve geweest.
Ik heb wel vaker wat geappliceerd, maar dat ging op mijn eigen
huis, tuin en keuken manier.
We kregen een stapeltje A4-tjes met informatie en wat voorbeelden
om mee te oefenen.
Gelijk al weer wat nieuwe dingetjes geleerd en daar wil ik dan natuurlijk gelijk mee
aan de gang gaan.
En laat ik nou net nog dit patroontje hebben liggen.
Was er al eens eerder mee begonnen met de kleuren die op het patroon staan,
maar dat vond ik bij nader inzien toch niet leuk, dus bleef het liggen.
Nu heb ik in die verrukkelijke winkel van de Quilthoeve weer prachtige rode en groene lapjes
gevonden 
 die direct gebruikt konden gaan worden.
Gistermiddag gelijk begonnen en zojuist het eerste blokje afgemaakt
Ik ben goed tevreden. Veel punten zijn goed gelukt en veel rondingen zijn ook
behoorlijke rondingen geworden.
Ik ga haar helemaal in het rood doen met de sashings in het bruin.
Goed oefenmateriaal en vreselijk leuk om te doen.
Blok 2 staat al in de startblokken!
Fijn weekend!
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten