Naaidooz

Naaidooz

maandag 17 februari 2014

A Year in the Country blok 2

Vandaag was alweer het 2e blok aan de beurt van de quilt
A Year in the Country van Els van Bobbin.
De deelnemende dames hadden blok 1 al af en die zagen er zo uit




 
Leuk hè om haar in al die verschillende uitvoeringen te zien.
We zijn ook al met blok 2 begonnen (tussen al het geklets door) en zover ben ik gekomen
Valt mee dat er geen fout in zit (wederom door al dat geklets).
Nou had één van de dames dit meegenomen
Ze had dit gemaakt naar aanleiding van een Bee die Els houdt waarin de techniek
Punchneedle(ja toch?) wordt uitgelegd. Helaas was ik toen verhinderd, maar dit ziet er zo leuk uit
dat ik de volgende Bee van de partij ben, want dan wil ik het leren.
Ik had toch al niet genoeg hobby's.....
Natuurlijk heb ik ook nog wat gekocht, dit enige patroon van kippetjes 

Leuk om te maken voor de lente die in aantocht is.
Sssttt, niet te hard zeggen, anders komt Koning Winter ons nog even verwennen!
En ook nog dit lijstje en schepjes
Kan ik altijd gebruiken...
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten