Naaidooz

Naaidooz

zondag 4 december 2022

Weer...muizen, kerst en FF

 Er is weer genoeg gebeurd

van de week!

Nu snap ik waarom die 

muizendeur gemaakt was,

kijk maar wat ik vanmorgen

weer aantrof



Gewoon er met m'n

kerstversiering vandoor gaan hè!











        Hihi, had deze al wat jaartjes

geleden gemaakt, maar ze komen

elk jaar toch weer terug!!

En heb van de week ook mijn

huisje in kerstsfeer gebracht.

Was eerst naar Intratuin geweest,

omdat ik nog niet genoeg versiering 

had 🙈😹 en heb ik daar inspiratie

op kunnen doen, want alles was weer 

een sprookje!!

Er stonden prachtige bomen

met bloemen en pluimen er in/er uit... 

gestoken en ik dacht, dat kan ik ook






Weer volledig over de top,

maar o, wat geniet ik er van!!

Heb nog veel meer tafereeltjes

gemaakt, maar die laat ik later

wel zien.

En last but not least....

ben ik, bij gebrek aan andere

werkjes......, begonnen met

nog een nieuwe BOM.

The Flower Farm van 

Bunny Hill Designs.

Zo schattig......en ik had me voorgenomen

om de stofjes te gebruiken die bij

het pakket zaten



Maar na het 1e blok dacht ik,

ik ben niet flieft en

ik wil flieft zijn, dus na 

rijp beraad met mezelf....

heb ik het verandert



En nu, ben ik wel flieft.

Dus ga toch maar weer

met m'n eigen stofjes aan de gang.

Never a dull moment.....

Nog een fijne zondag!!

1 opmerking:

  1. Geweldig Femke, wat ben je toch creatief. Zo nice die mice, moet gewoon in mezelf lachen. Groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen