Naaidooz

Naaidooz

zondag 18 december 2022

Love Songs en levensgeluk!!


Hallo lieve luitjes,

allereerst dank voor alle lieverds

die een lieve opmerking achterlaten

op mijn blog!

Ik weet niet hoe ik terug kan reageren,

dus maar even zo!

Het patchen/quilten gaat hier 

gewoon door....

En weer 2 blokken af van

de quilt 'Lovesongs' van 

CreatedbyMascha, je weet wel

die quilt met de muisjes.

Ik begin bij 'can't help falling

in love with you'





Is toch weer enig!!

En dan heb je ook nog 

'I've had the time of my life'





Ook weer zo'n leukerd en

dan zijn er nu toch al weer 5 blokken af

samen met deze







En de volgende staat al

weer te wachten



En afgelopen week is toch

wel een wens van me in vervulling

gegaan.

Ik ben Oma geworden van een kleinzoon 

genaamd Bodhi



Alles is goed en gezond
en soms is het dit....



Maar vaak is het dit


Wat een poppetje hè?

(Lijkt op z'n Oma...hihi)

Ben verliefd!

Wat een levensgeluk hè?

Nou nog een fijne zondag

en tot de volgende keer!!


2 opmerkingen:

  1. Ha Feme, allereerst van harte gefeliciteerd met dit kleine geluk, wat een mooi mannetje! Jij ook bedankt voor je altijd leuke blogverhalen hoor. De dingen die je maakt zijn zo leuk. Een ieder kan denken het is mijn smaak niet of wel, maar dat doet er niet toe. Ik vind het geweldig knap van je.
    Fijne Feestdagen, groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie deze nu pas. Nogmaals van harte!

    BeantwoordenVerwijderen