Naaidooz

Naaidooz

zondag 27 november 2022

Love Songs

 Weet je wat nou zo leuk is,

mijn muizen kunnen ook zingen!

Ik ben toch bezig met de quilt

Love Songs van CreatedbyMascha 

en inmiddels is blok 3 ook af!




En het lied wat ze nu zingen 

is 'Singing in the rain'

en ik weet niet hoe het met jullie is,

maar ik heb dan gelijk dat lied

de hele dag in mijn hoofd...




    En ik heb ze aan elkaar 

genaaid en dan zie je

gelijk hoe leuk ze wordt



    En deze twee had ik al gemaakt

'I just called to say I love you'



    En deze, 

'Save the last dance for me'


 

    Ben heel benieuwd welk
lied er bij jullie blijft hangen haha



    Nog een fijne zondag!!

1 opmerking:

  1. Niet gek hoor gisteren singing in the rain. Blehhh snert weer. Laat de kou maar komen zou ik zeggen. Superleuk de muisjes.

    BeantwoordenVerwijderen