Naaidooz

Naaidooz

dinsdag 4 oktober 2022

Ik ga uit quilten en ik neem mee....

 Dat heb je zo weleens, dat je

zin hebt om al je 'werk' spulletjes,

voor bv. workshops of bee's te veranderen.

Zo'n aanval had ik twee weken geleden

en ben gelijk aan de gang gegaan.

Eerst maar eens de tas

 Lekker roze en lekker groot

 

Met allerlei kantjes, roosjes,

knoopjes, strikjes en applicaties




 

En daar zit dan in....

 

Een etui

 

Met allerlei werkspulletjes

 

Een brillenhouder

 

Met ja, voor de al wat oudere

meisjes onder ons, de inmiddels 

onmisbare leesbril....

 

En dan nog dit beugeltasje

met allerhande naaispulletjes



 

En aan de binnenkant een

kantje, want op één of andere

manier krijg ik dat niet zo netjes

genaaid! Ach, weer een goeie gelegenheid

om een kantje te gebruiken hihi

 

En zo ben ik weer helemaal

klaar voor alle workshops

en bee's, waarvan er al

weer één heeft plaatsgevonden

bij Moniquilt in Schiedam,

maar daarover een andere keer meer!



 

Zo, nu nog 'even' de tuin in om

nog wat te rommelen, want het is heerlijk  

zonnig weer!

Tot de volgend keer!!

Knuffels!

2 opmerkingen:

  1. Netjes is wel moeilijk voor je zo te zien .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ja zo ga je helemaal in stijl op stap naar Moni. Dat was een gezellige dag zag ik aan de foto's op insta. Mijn vriendinnetje was er ook. Groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen