Naaidooz

Naaidooz

dinsdag 18 oktober 2022

Diford

 Ik ben weer druk aan het

diforden!

Blok nr. 19 is al weer een feit





En blok 20 heb ik ook al gemaakt,

maar nog niet gedubbeld enzo




 Nu ben ik ook al flink aan het

dubben over de randstof. Ik had er al

één gekocht, maar toch niet tevreden, maar

nou ga ik deze denk ik gebruiken

 

Ben al een tijdje flieft op dit stofje

en vind haar er mooi bij staan toch?



 

En kijk mijn allerliefste Pietertje

heeft haar ook goedgekeurd...

 

En nou wil het geval.... 🙈 dat ik

haar al veel vaker heb gebruikt,

zowel in de quilt




 

als bij andere werkjes....



 

Maar ja, dat heb je hè als

je flieft bent!

Nou is het een vrij 'oude' stof,

dus naarstig op zoek gegaan op internet

en gelukkig genoeg gevonden.

Dus vooralsnog... wordt dit de randstof!!

En kijk mijn lieve Pietertje er lekker 

van genieten

 

Hoewel iedere ondergrond

voor hem lekker ligt haha!

 

En hieronder ligt hij

lekker met zijn nieuwe

vriendinnetje Dexter!

Aan haar zal ik nog eens een

apart blogje wijden, want dat is

ook weer een verhaal apart!


 

Zo, nu gauw verder met weer

een volgend blok van diford

 

 

Dit is alweer blok 21 en er zijn er

25 in totaal, dus het einde is in zicht!

En deze foto wilde ik ook toch

graag delen. 

Ik met mijn allerliefste kind!


 

Wat een levensgeluk hè?

Nog een fijne avond!!
 


1 opmerking:

  1. Wat wordt het een mooi, warm en gezellige quilt. Je randstof matched super.

    BeantwoordenVerwijderen