Naaidooz

Naaidooz

woensdag 21 september 2022

Slaapkopje

 Zag ik nou toch wéér wat leuks

op Facebook!

Ik geloof dat ik bijna elk blogje zo 

begin.......

Maar het is iedere keer ook echt zo!

Kijk maar eens mee wat een schatje

ik dit keer heb gemaakt

 

 

 

En het leuke is ook, dat het

een lampje is!


 


En als het lampje het niet doet,

dan heeft ze altijd nog een kaars,

wat zal die branden....hihi 

 


 

 

 

Wat een schatteke hè.

En ik was toch begonnen 

met een CAL vloerkleed?

En vond de kleur niet zo leuk?

Nou ik heb wel een mooie kleur

gevonden en zover ben ik al


 

Ze is nog niet klaar hoor,

maar iedere dag wat toeren

en dan komt ze een keer af!

En dit Naaidooz gietertje

ook nog gemaakt!




 

Zo dit was het weer!

Ga gauw verder met freubelen,

want heb nog genoeg te doen!

Fijne avond!



1 opmerking: