Naaidooz

Naaidooz

dinsdag 9 augustus 2022

Muizenhuis en meer....

 O, o, o, ik heb weer allerlei

ideetjes!

Je ziet best wel vaak op het internet

het Muizenhuis voorbij komen en

dat vind ik toch zo leuk!

Eerst maar eens het huis regelen...



 

Genoeg ruimte zou je zeggen....

Op de zolder komt het Muizen atelier

en ik heb daar al de pakketjes voor

gekocht

 

Dus hier kan ik lekker mee aan de 

freubel.

Deze pakketjes komen van het

Atelier Het Oog van de Naald en die hebben 

ook een verrassingsuitdaging 2022

en ik ben er tussendoor ingekomen en

ben begonnen met het tafereeltje

Papadag

 

En zoals je ziet

moet Papa nog heel wat oefenen,

want het is een chaos!

Koffie omgevallen

 

 

Krant gescheurd...

en bril helemaal scheef

 

 

Een aanval van achteren,

van wel een schatje...

 

Maar gewoon volhouden 

papa 


 

En misschien kan hij 

mijn zoon te zijner tijd advies

geven, want ik heb een fantastische 

verrassing van mijn zoon te horen

gekregen

 

En de eerste kadootjes

zijn al weer gekocht haha

 

Wat een levensgeluk hè?

En ik zei al aan ideetjes

geen gebrek!

Hier nog wat laatste

maaksels


 

Dit naaimandje alleen maar

opgepimpt hoor, 

het naaimandje gekocht.....


 

Zo, dit was het weer 

even. Ga gauw verder

met het maken van leuke dingen!!

Fijne dag!

1 opmerking:

  1. Nou Femke, gefeliciteerd hoor! Wat heerlijk om naar uit te kijken. Ik zei het al op FB je kan lekker los. Want ook voor een babytje kan je zulke leuke dingen maken. Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen