Naaidooz

Naaidooz

vrijdag 29 juli 2022

Marie Suarez

 Dit boek heb ik al een hele tijd

 

En natuurlijk......al heel lang van plan

om de grote quilt die er in staat te maken!!

 

En ja hoor, een tijdje geleden 

de stoute schoenen

aangetrokken en begonnen en nu.......

nu is ze af!!

En het is een schatje geworden, althans

dat vind ik.....

Hier komen een lading foto's

 
























En nu nog een keer 

in z'n geheel

 

En nu heb ik natuurlijk 

weer tijd....om aan een nieuwe

te beginnen en uiteraard doe ik dat ook.

Vond via Facebook 2 leuke quilts

van Created by Mascha,

BOM Bon Appétit, met kippetjes


 en

BOM Love Songs met muisjes,

 

 dusss.....

met een eigen Naaidooz-sausje

gauw weer aan de slag!

Lieve groetjes en nog een fijne dag!


4 opmerkingen:

  1. Meer dan een schatje ...fantastisch leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het lijkt allemaal wel erg op elkaar ,weinig variatie .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt leuk hoor Femke, je bent goed bezig. Veel aan het quilten zo te zien.
    Groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk en wat knap! Ik vind het een schatje, en begrijp heel goed dat het naar meer smaakt. Veel plezier met de volgende 2!

    BeantwoordenVerwijderen