Naaidooz

Naaidooz

zondag 3 juli 2022

Knorrig en meer

 Ik was de laatste tijd een beetje

knorrig.....nee hoor, ik heb varkentjes gemaakt,

want als je aan roze denkt, denk je aan...varkentjes toch?

Een paar van mijn heerlijke lapjes en één van vilt



En een ieder zichzelf respecterend

varkentje heeft een tasje...


En voor haar zelfs een

tasje gehaakt

En hier een ienieminie

van vilt


En in mijn nieuwe tuintje

ook lekker aan de gang gegaan!

Hier wat kiekjes









 

 

Toch best weer gezellig en

laat die zomer maar komen!!

Was trouwens vanmorgen nog bij

Ikea geweest...🙀🙀, moet je doen op zondag....

maar ik zag dat ze roze servies verkochten

en dus moest ik gaan.....




En met gierende banden weer weg haha!





Knorrige knuffels van deze Naaidooz!!

1 opmerking:

  1. Ohhh Femke wat heb je het weer super gezellig gemaakt allemaal, echt leuk hoor!
    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen