Naaidooz

Naaidooz

vrijdag 19 augustus 2022

Lovesongs, huis, tuin en katteschatjes

 Zoals al eerder geschreven

was ik begonnen met een Blok van de Maand

van Created by Mascha, eigenlijk 2...

En van de één, Love Songs heb ik het 

eerste blok af.

Schattige dansende muisjes

 

 



 


 

En er komen er nog

10 bij, zie onderstaand schema

 

 

Vind het er nu al leuk uit zien

en blok nr. 2 zat ook al in de brievenbus

 

En m'n tuintje staat er, ondanks

de droogte toch nog aardig bij



 

En petunia's in regenlaarsjes

zijn altijd schattig


 

En mijn 2 schattekatjes

komen ook behoorlijk

de hitte van de zomer door 

 

En lekker afkoelen

in de aarde onder de boompjes


 

En was het al duidelijk geworden

dat ik in mijn roze periode zit ....🙀

Hier een impressie van mijn

huiskamer



 

Mijn zoon vroeg al voorzichtig

aan me, Ma als je het roze nou zat wordt,

wat dan......

Nou dan ga ik gewoon weer over op

een andere kleur, die ik leuk vind....🙀😜🙈.

Tot zover!

Fijn weekend!!


4 opmerkingen:

  1. Je hebt vast geen echtgenoot !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat heerlijk gezellig lijkt wel een poppenhuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha wat heerlijk roze is het bij je. En wat staat je tuin er prachtig bij ondanks de droogte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi hi het is gewoon een meisjeshuis toch.

    BeantwoordenVerwijderen