Naaidooz

Naaidooz

zaterdag 29 augustus 2020

Van alles gedaan en van alles te doen....

Je kan nooit genoeg
mandjes en tasjes hebben toch?
Heb er dus maar
weer eens wat gemaakt!
Eerst deze
 Een mandje met 
zes kanten
 en kon natuurlijk
lekker leuke dingetjes
er op appliqueren





 En dit kleintje
vond ik ook zo
leuk om te maken!
 Vorige week nog een
bezoekje gebracht aan
Farmyard Quilting Designs
in Rozenburg en kocht daar
dat leuke blad "Het Klossie"

 en laat ze daar nou in staan
met een enig stitchery patroon
 maar....stitchery is niet mijn ding,
maar dan kan ik het toch ook
gewoon zo doen....
En gisteren sinds lange
tijd weer eens bij een Bee
geweest.
Dit keer bij Moniquilt in
Schiedam.
Wil daar één keer per maand
aan mijn Di Ford gaan werken.
Ben bezig met blok 3
 Aarghhh, allemaal driehoekjes.....
 ff doorzetten....
En gelijk gekeken voor
de rand voor mijn Di Ford,
en deze past toch wel
heel erg hè?
 Gaat hem worden denk ik!
En ook maar nog 'even'
dit patroon gekocht van
de Tulpjesquilt
Ik moet waarschijnlijk
100 jaar worden om alles
gedaan te krijgen...
De werktas voor de Bee
is deze geworden
 En deze werkmap
heb ik ook al heel lang,
alleen de voorkant
verander ik nogal eens


 Zo ga gauw verder
met mijn werkjes, want
ja, ik heb iedere
minuut nodig....😜.
Fijn weekend!!

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke mandjes, lijken bijna wel pompoenen.
    Binnenkort ga ik ook naar de bee bij Moni op donderdagavond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuke mandjes heb je gemaakt. Tjonge, wat ben je toch creatief, en volgens mij altijd bezig gezien hoeveel je maakt. Leuk hoe je het stitchery-patroon hebt omgezet in je eigen ding. En je werktas, je had geen betere kunnen kiezen. Veel plezier met alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je ontzettend leuke tassen gemaakt!! Doe je dat uit je hoofd of van een patroon? Ook jouw variant op het stitchery patroon vind ik super!!

    BeantwoordenVerwijderen