Naaidooz

Naaidooz

vrijdag 14 augustus 2020

Gietertjes

Omdat ik buiten steeds
in de weer ben met gietertjes....,
kreeg ik het idee om
dit gietertje aan te 
kleden.
dit meiske is lekker
aan het werk in de tuin



 en poes helpt ook mee....




 En in mijn tuin
staan natuurlijk
ook allerlei gietertjes

 En als ik dan in
mijn huisje rond loop,
dan kom ik ook overal
gietertjes tegen










 Mijn tuintje heeft
gelukkig de hitte overleefd

 En kijk dit stoeltje dan,
gekocht bij de Kringloop
voor 7,95 euro!
Een echt Naaidooz stoeltje,
met een enig rood jurkje.
 Fijn weekend!!

1 opmerking:

  1. Wat een leuke foto's van je tuin, natuurlijk met de talloze ideeen die jij hebt zo gaaf. Precies zo'n stoeltje heb ik ook, kan het gewoon niet wegdoen. Kreeg het geloof in mijn nieuwe kamertje toen ik 10 jaar was, alles holly hobby, ken je het nog? Nu zit ik er gewoon nog op in mijn quiltkamertje.

    BeantwoordenVerwijderen