Naaidooz

Naaidooz

vrijdag 21 augustus 2020

Borduren, quilten enzo

Ik heb een voorraadje🙀
borduurpatronen van 
Les Brodeuses Parisiennes,
dus er wordt hier weer
wat af geborduurd!
Dit keer eentje met kersen
 geborduurd op weer zo'n
kant en klaar zakje
 in natuurlijk mijn
favo kleurtjes
 en knoopjes had ik zelf nog

 schatje toch weer?
 En in het kader van
je kan nooit genoeg in huis
hebben 🙀😜,
zeker nu het Coronavirus
nog niet weg is,
ben ik afgelopen weekend
weer eens langs 
De Quiltster in Kerkwerve
geweest en heb de volgende
aankopen gedaan
weddingring, mandjes en
sweet lollipop,  kan je toch
hele leuke quilts mee maken.....
En deze van
Bunny Hill Designs,
Le Jardin
 zooo leuk!!
 En o, o, o,
heb ik weer een plan opgevat...🙈
Dit fantastische boek van
Di Ford Primarily Quilts
deel 1 gekocht
en ik ga deze quilt maken
 The Antique Wedding
sampler : revisited.
  Blok voor blok al doorgequilt, 
natuurlijk
in het rood....
En de 1e 2 blokken zijn 
al af



En waarschijnlijk één keer

in de maand bij elkaar komen
met andere Di Ford maaksters
bij Moniquilt in Schiedam!
En misschien 2 blokken
in de maand maken?
Werkt voor mij altijd
heel goed om af en toe
bij elkaar te komen!
En een goede stok achter
de deur!!
Voor nu weer
een fijn weekend!!

2 opmerkingen: