Naaidooz

Naaidooz

zondag 12 mei 2019

Muisje en stipje

En weer een muisje af van
 Supergoofs BOM.
Dit muisje heeft met klosjes te maken
Wat wil je nog meer,
zitten op een klosje en spelen met kantjes

 En heb ik me daar toch weer
wat nieuws leuks ontdekt: stippen!
Stippen? Ja stippen!
Met porselein verf op 
bij de Kringloop gekocht
servies.
Hier mijn eerste creaties


Leuk hè?
Mijn eerste stipjes waren
wat in de war, maar als je
ze maar genoeg maakt.....
worden ze vanzelf gelijkmatiger.
Heb nog meer servies bij de 
Kringloop gekocht.....
Wat zal ik eens gaan doen?
Nog een kersenmuisje? 
Of nog wat stippen?
Jullie in ieder geval
een fijne zondag!!

1 opmerking:

  1. Je kersenmuisjes zijn schattig hoor, maar dat stippen servies is ook geweldig...........liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen