Naaidooz

Naaidooz

woensdag 29 mei 2019

Dinnetje

Tja, dat krijg je ervan hè,
als je ze een mondje geeft, 
krijgen ze ook praatjes....haha.
Ze was zo alleen dus 
wilde toch wel graag een dinnetje.
Ik natuurlijk weer aan de slag,
was helemaal niet erg.....
En hier is popje nr. 2
uit het Tildaboek.
 dit lieve meiske heeft
blonde haartjes
 en warme voetjes
 ze is gek op naaien en
heeft dus een eigen naaimachientje
 en een eigen schaartje
 En hier zijn ze dan samen
En wat denk je?
Hebben ze stiekem in het
Tildaboek gekeken en
vonden daarin nog meer schattige
popjes, dus popjes voor mijn popjes.
Nou, ik ga maar weer aan de slag hihi,
misschien kan het blondje
me een beetje meehelpen?
Nog een fijne dag!!

3 opmerkingen:

  1. Oh wat een feestje om hier te komen poppjes zijn heel lief,maar alles wat je maakt vind ik mooi!! Genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezelligheid met de dinnetjes zo bij mekaar.
    Het regent vandaag dus er komen er vast nog wat bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Na aanleiding van jou lieve popjes kon ik het niet laten om ook dit boek te bestellen.Morgen in de bus!!

    BeantwoordenVerwijderen