Naaidooz

Naaidooz

zondag 5 mei 2019

Kersenmuisjes

En dit keer zijn de Kersenmuisjes
van Supergoof weer aan de beurt.
Dit blok is weer af



 Eerlijk gezegd heb ik haar een beetje....
veranderd! Ik vond de originele niet zo leuk
en heb de muisjes in mandjes
gedaan. 
Ieder z'n smaak toch?
Ik ben niet zo van de gymles.....

En hier nog wat foto's van mijn tuintje.
De lente is mijn favoriete seizoen en
wat groeit en bloeit er toch al wat moois!
Hier mijn clematis in volle bloei
Prachtig hè?
 En dit is ook een clematis,
 die groeit niet zo snel,
maar de bloemen zijn zo mooi
 En net op tijd om van
een hommeltje te genieten
 En deze rododendron dan,
ook zo'n mooie lente bloeier
 
 En dit gebroken hartje
verblijd mij ook al jaren
in de lente
 Nog een laatste foto
van een gedeelte van mijn tuintje
Nog een fijne avond!!

1 opmerking:

  1. Moet wel lachen om jouw "heb het blok een beetje veranderd".
    Je hebt er zeg maar een heel ander blok van gemaakt haha!
    Dacht al: dit blok heb ik helemaal niet? Zelf verander ik ook af en toe iets aan een blok, dat moet kunnen toch?
    Houd ook niet van gymles hoor, maar vind die in de ringen hangende muisjes toch wel heel schattig.
    Maar ik loop een beetje achter met de blokken. heb er pas 4 af.

    BeantwoordenVerwijderen