Naaidooz

Naaidooz

zondag 2 september 2018

Moniquilt

Gistermiddag een heerlijk
middagje doorgebracht bij
Moniquilt in Schiedam.

Deze quiltwinkel zit er
nog niet zo lang, maar is
een geweldige aanwinst.
De eigenaresse is
een schat en o, o wat een
geweldige lapjes.
Hier wat foto's van
leuke hoekjes en
haar lapjes







En er zijn
zulke mooie kunstwerkjes




 

En bovenstaande quilt,
de viltbloemenquilt,
 is een
BOM waar ik aan mee ga doen.....
Eén keer per maand bij
elkaar komen en
mooie blokjes maken!
Joepie de poepie!
Heb natuurlijk ook
nog eea gekocht...
want ik had nog niet genoeg....hihi
wat patroontjes
 prachtige stofjes,
poppenhoofdjes en knoopjes
En ondertussen zit
Pietertje op het
beste plekje in huis
tussen mijn lapjes,
mag eigenlijk niet,
maar ja, tis zo'n schat!!
En O ja, lieve mevrouw
die ik in de winkel tegenkwam,
wat gezellig dat je mijn blog
leest! Tot blogs!
Verder nog
een fijne dag iedereen!
 

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk om te lezen dat er weer een nieuwe quilt-winkel is geopend. Staat op een lijstje dat wij als Bee-leden ook nog eens kunnen bezoeken.
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellige quiltwinkel zeg..............liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke stofjes heb je gekocht... en die poppenkopjes... zo lief... Heel veel plezier ermee... We zullen hier vast nog wel zien wat je er weer voor hebt bedacht...

    BeantwoordenVerwijderen