Naaidooz

Naaidooz

dinsdag 18 september 2018

Gekringloopt...

Ik had toch zo'n leuk blog
ontdekt:
met die enige Shabby Chic stijl.
Al een wat ouder blog hoor,
maar de foto's waren zo
inspirerend en het kleurgebruik
en de spulletjes waren zo leuk.
Ik dacht ik kan ook wel
zo'n hoekje (?) maken....
Op naar de kringloopwinkel
en ik ben me daar toch geslaagd!
Allereerst een mooie
theewagen om alles
op te zetten (10 euro!!)
 die natuurlijk eerst
door de Pietertje-inspectie
heen moest....

Haha gek beest!
En prachtige kopjes
zoals deze oudroze bijvoorbeeld
 of deze met een
prachtig roosje

Allemaal voor
zeer schappelijke prijsjes
Op het blog staat
een mooie combi van de kleuren
roze, rood, groen, blauw en wit,
dus heb ik ook gezocht naar
dat soort kleuren
en vond deze pareltjes

en ook kwam ik
deze mooie Engelse
kopjes tegen
 en een prachtig oudroze
gehaakt kleed 

Ik kijk ook zo graag
naar die Engelse
series zoals Father Brown of
Midsomer Murders,
gewoon om alle mooie
spulletjes en de mooie
huisjes en omgeving
(en de moorden...hihi).
 En zo is
de theewagen al weer
helemaal gevuld.
Ik ga haar nog
wel eens goed inrichten hoor,
maar nu er eerst maar
van genieten!
En o ja,
ik heb ook nog
rood met wit gestipte
schalen gescoord
en een deegroller,
voor als ik nog eens
iemand achterna
moet zitten hihi...! 
Nog een fijne dag!!


1 opmerking: