Naaidooz

Naaidooz

zaterdag 8 september 2018

Bobbin

Gisteren weer
een heerlijk dagje
bij Els in Zevenbergen
doorgebracht.
's Morgens hebben
we eerst geQuiltkwebbeld.
Dit ontzettend leuke
naaimapje hebben we gemaakt
 in het blauw
voor de anderen
en in het rood geruit voor
mij.....


 Wat een leukerd weer hè?
En dit is de mini
van de maand voor
volgende maand,
uiteraard helemaal
in herfststijl
 Els had ook
nog 2 andere nieuwe
ontwerpen die
ik natuurlijk moest hebben....

Toch weer zoooo leuk!
En dit is al een 'ouwetje' maar
de katjes bleven maar
naar me staren, dus ook maar
meegenomen...
 En zo groeit
de stapel van patronen
die ik nog wil maken....
 Mocht het ooit
herfst/winter worden....
dan heb ik lekker
genoeg om handen!
Nog een fijne weekend!
 


1 opmerking:

  1. Wat zijn ze mooi, de patroontjes van Els en het naaldenmapje schattig!

    BeantwoordenVerwijderen