Naaidooz

Naaidooz

dinsdag 28 februari 2023

Quiltwinkel

Afgelopen zaterdag was alweer

de 2e samenkomst bij Moniquilt in Schiedam 

voor het maken van het quiltwinkeltje.

Thuis ook aardig opgeschoten met m'n

huiswerk.....



Vanalles gemaakt met stofjes,

zoals je ziet

stoffen op rol



En stapeltjes stof,

met ook nog eens tussenvulling




Alle houten meubeltjes hebben

we zelf in elkaar gezet, alles op maat

gezaagd etc. door Leen.

Toch geweldig!!

Ik heb ze thuis wit geverfd.

Monique en Leen hadden echt

allerlei projectjes bedacht, en alles

was top geregeld!

 Veel zelf in elkaar zetten,

zoals een klosjeshouder

 


Een luifeltje
met houten luikjes


Een poefje



En zelfs mandjes van touw

en oeps wat zie ik daar, natuurlijk weer

een muis....



En ik ben thuis natuurlijk helemaal

los gegaan met het maken van 

ienieminie quiltjes







Een paar patronen van quiltjes

zat ook bij het pakket van Monique en sommige

heb ik zelf verzonnen.



Ik moet nog wel wat dingetjes

maken, maar dat doe ik in de

loop van de tijd wel, want.....

ik heb nog zat andere projecten.

Ben ook aan het uitproberen

hoe het gaat lukken 

met het maken van miniquilts

van foto's op transferpapier


Het lijkt te gaan lukken!

Tot zover mijn quiltwinkeltjes avontuur!!



Nog een fijne dag!!

 

1 opmerking:

  1. Wat heb je het toch weer mooi gemaakt of bedacht wat je er allemaal in wil.
    Vorige week heb ik het huis bij Moni staan bekijken. Geweldig om te maken maar ik zou niet weten waar ik het thuis moet laten.
    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen