Naaidooz

Naaidooz

zondag 12 februari 2023

Flower farm en winkeltje

Ik weet niet of jullie dat ook

wel eens hebben, (ik denk 

het wel.....), maar ik kon maar geen

beslissing nemen over welke stofjes

ik zou gebruiken voor de Flower Farm!

Eerst maar eens de lapjes gebruikt van het pakketje



Nee, ben er niet blij mee!

Toen helemaal uit m'n comfort zone

met deze kleurtjes



Nee ook niet leuk.

Dan meer in de richting van mijn eigen lapjes



Het wordt al wat warmer...

Maar na een bezoekje aan 

Farmyard Quilting Designs in Rozenbug

heb ik ze gevonden hoor!

Kijk maar eens wat het geworden is



En na een goed gesprek met

Pietertje en Dexter is de vogel veranderd

in een poezebeest!.

En toen ben ik als een speer 

aan de gang gegaan en

dit is zover al klaar







En zoals altijd 'quilt-as-you-go' gedaan,

dus deze strook is zo goed als af!

En van de week kwam er onverwachts een plaatsje vrij

bij de workshop Quiltwinkeltje maken bij

Moniquilt in Schiedam en in het kader van ik

heb toch nog niet zoveel projecten.....🙈

ben ik daar gisteren lekker naartoe 

geweest.

Dit moet het worden





Zo leuk!
En tot zover is het af


Over 2 weekjes nog een middagje

genieten bij Moniquilt om de rest

af te maken.

En oh, oh, wat heb ik al een 

hoop leuke ideetjes!

Maar dat een volgende keer weer!

Nog een fijne zondag!

1 opmerking: