Naaidooz

Naaidooz

dinsdag 14 maart 2023

Follow your heart

 Kennen jullie dat?

Ga je verhuizen en dan vind je

 niks meer terug!

Zo in de loop van de tijd kwam

ik gelukkig van alles weer tegen.

Zo ook dit patroon Follow your heart



wilde ik al lang geleden maken,

maar was dus tijdelijk uit beeld.

Nu druk aan de gang gegaan

en dit zijn de vorderingen



Gelijk al quilt-as-you-go

gedaan en doorqequilt




Dat was dus de 1e strook

en strook nr. 2 vordert ook al aardig







Heerlijk werkje om te doen!!

En vond ik in diezelfde

verhuisdoos ook nog deze patronen




Gieters en vogelhuisjes,

mijn favorieten!

Ben voorlopig dus nog van 

de straat!!

Nog een fijne dag!

1 opmerking:

  1. Hai Femke wat ben je toch een bezige bij. Wat een lieve kleuren gebruik je. Knap ook de quilt as you go methode. Ik heb het nooit geleerd maar lijkt me superhandig. Ik zie in je header toch ook al die mini quiltjes, echt geinig.
    Fijne dag groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen