Naaidooz

Naaidooz

vrijdag 19 juni 2020

Strijkijzers

Ik heb iets met strijkijzers!
Begrijp me niet verkeerd,
om te maken of te kopen!
Om te gebruiken....mmmmmm,
not so much🙀😜.
 Van lapjes kan je ook
een strijkijzer maken, kijk maar
 en natuurlijk
allerlei tafereeltjes 
gemaakt


 en een klosje met
kant als handgreep


 En deze staat ook
al weer een tijdje in
mijn huisje, echt zo'n
ouderwetse
 En zelfs mijn 
poppenmeisjes hebben
er één

 En deze had ik
natuurlijk even geleden al
gemaakt

Of een quiltje
gemaakt met een strijkijzer
 
 

En een ienieminie
strijkijzertje voor een poppenhuis

Zo schattig!!
Maar op dit moment
is deze even mijn favoriet
Nogmaals, om naar te 
kijken hè....
Fijn weekend!!

2 opmerkingen:

  1. Haha, ik kijk er ook graag naar, met de nadruk op "kijk"! Wat een leukerd heb je gemaakt zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha dit strijkijzer vind ik ook een fijne. Mooi om naar te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen