Naaidooz

Naaidooz

zondag 7 juni 2020

Kan het niet laten....

Ik kan het echt niet
laten hoor, het maken van
popjes!
Zie iedere keer zoveel 
leuke op Facebook of 
Pinterest en mijn fantasie
gaat dan volledig op de loop.
Dit keer heb ik dit meisje
gemaakt
 weer zo'n schattig snoetje
en haar popje ook
 een tasje met fruit
met dit regenachtige weer
toch maar laarsjes aan gedaan
 en kijk eens waar ze in staat
 m'n winkeltje die ik al
even geleden heb gekocht.
Ben begonnen met het
maken van rollen stof,
iedere keer een beetje.
Ze past er goed in
 En in huize Naaidooz is
ze niet alleen, want ik 
heb uiteraard al meerdere
schatjes gemaakt




En sinds een hele tijd 
weer eens naar een Quiltwinkel 
geweest!
Ben bij die heerlijke winkel
Farmyard Quilting Designs  
in Rozenburg geweest!
Van te voren moest wel eerst
een afspraak worden gemaakt
en in de winkel waren
de Corona regels ook 
alom aanwezig!
 En dit is de schade....🙀😜
 kan dus weer heerlijk
een tijdje vooruit....
Heb ook nog een 
paar foto's genomen
van gezellige tafereeltjes
in de winkel




Heerlijk toch?
En nog één keer 
mijn nieuwste meisje
 
Nog een fijne zondag!!

1 opmerking: