Naaidooz

Naaidooz

zaterdag 13 juni 2020

Opruimen..

Zo heel af en toe....😉
verzamel ik moed om
eens wat op te ruimen....
En daardoor vond ik
toch weer wat oude
freubeltjes, die ik weer eens
kan neerzetten 
en van kan genieten!
Kijken jullie mee?
Een borduurring
vol leuke knoopjes
en kantjes en draadjes
 en een
borduurtje
 Een popje op een klosje
 En kijk dit quiltje
dan gemaakt van
primitive stitcherieën




 En als laatste dit
popje met popje
Toch altijd weer leuk
om wat oude werkjes terug
te vinden, kijken of ik
nog plek heb om ze neer 
te zetten...🙈.
Fijn weekend!!

2 opmerkingen:

  1. Tja opruimen is soms noodzakelijk maar het levert vaak ook weer mooie vondsten op. Ik vind je geborduurde quiltje erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke dingen weer, die sticheries ook zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen