Naaidooz

Naaidooz

zondag 7 juli 2019

Viltbloemenquilt

Wat blijft dat toch 
heerlijk, het afmaken van een
project!
Ik zat er al een tijdje 
tegen aan te hikken, want
dit zijn in 1e instantie de minder leuke
karweitjes, maar
ze is helemaal af: 
mijn viltbloemenquilt





 Ken je dat? Wist toch zeker
dat ik alle bloemblokken had gemaakt.
Kon ik er toch één niet vinden.....
dan maar een nieuwe gemaakt
 Tuurlijk.....
vind ik het blok als 
heel m'n quilt al in elkaar zit....
Iemand nog een blok nodig? Haha!




Zo op naar het volgende
project!
Heb best nog wel wat liggen
hoor!
Nog een fijne dag!

1 opmerking:

  1. Je viltbloemenquilt is heel mooi geworden. Gefeliciteerd met je affo!
    Altijd fijn om een project af te sluiten en iets nieuws te beginnen.
    Jammer dat je het blok te laat vond dat je was kwijtgeraakt.
    Misschien op de achterkant naaien, of als etiket gebruiken?

    BeantwoordenVerwijderen