Naaidooz

Naaidooz

woensdag 24 juli 2019

Kersenmuisjes!

Ik laat me natuurlijk door
niets tegenhouden hè, als het om patchen
en quilten gaat.
38 graden pffff, maar ik heb
gelukkig een airco en ventilatoren,
en ik zet geen stap buiten de deur en 
dus ga ik gewoon door!
Hier weer 3 blokken van de
kersenmuisjesquilt van Supergoof.
Deel 6 met blok 16, 17 en 18.
 Omaatje in de schommelstoel
aan het quilten
 ze heeft natuurlijk, net als ik, een leesbrilletje nodig
 en ze is al aardig ver met doorquilten
En natuurlijk moet de quilt
ook gestreken worden
 vraag gelijk of ze van mij
ook een stapeltje strijk wil doen....hihi


 En dit blok heet bloemschikken

 met mooie blommetjes
Hierna moet ik nog
maar 6 blokken en dan
is de quilt klaar, althans
de blokken.
Dan ga ik alle 24 blokken
aan elkaar maken
en wordt het een megaquilt.
Ben toch zo benieuwd!!
In ieder geval nog een
fijne tropische dag!!

2 opmerkingen:

  1. Prachtige blokken en wat verstandig om niet naar buiten te gaan, het is zo ontzettend heet! Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die kersenmuisjes ze zijn geweldig weer zeg. Ben heel benieuwd naar je hele quilt.........liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen