Naaidooz

Naaidooz

dinsdag 19 februari 2019

Koffers, koffers, koffers

Koffers ik ben er gek op!
Oude koffers wel te verstaan!
Nieuwe koffers niet, want die heb ik
niet nodig...ik hou niet van reizen,
ik blijf liever op mijn eigen plekje,
ben net een kat, moet je niet
van z'n plek halen.
Goed, ik dwaal af, oude koffers dus.
Heb al wat leuke dingetjes ermee
gemaakt,
een hangplankje
(gewoon een koffer door midden gezaagd)
(allemaal wit gevorven natuurlijk hè)
Eén met een mooie tekst
 als opbergruimte,
staat op mijn slaapkamer met
allemaal oude boeken erin
 en ook deze wordt gebruikt om allerlei
dingetjes in op te bergen
en wat dacht je van deze 
hoedenkoffer, ook vol met spulletjes
 en in mijn rommel/opberg/rotzooi/
weet absoluut nog niet wat ik er mee ga doen hok
ligt er nog één te wachten om te worden
getransformeerd.....
 En nu kan aan de verzameling
worden toegevoegd een poppenhuiskoffer.
Hij meet 45 x 27 cm
 en met wat verf-, plak-, snij- en knipwerk
was het ineens deze leukerd
 De spulletjes heb ik gewoon
in poppenhuiswinkels gekocht hoor
 Omaatje al eerder zelf gemaakt.
Ze zit lekker met haar naaispulletjes
en poezebeest te genieten.
 poppetje en beertje ook zelf in elkaar
geprutst, spelend in de speelkamer
en lekker geslapen wordt er natuurlijk ook
 en hier het werkgedeelte
in ieder geval leuk om naar te kijken....hihi


 
Wat kan je toch een leuke
minispulletjes kopen hè?
En dit is voorlopig haar nieuwe
plekje!
Eens kijken of ik nog wat
te patchen of quilten heb....hihi!
Tot gauw en nog een fijne dag!

4 opmerkingen:

  1. Wat een gave ideeën heb je toch weer met je koffers zeg. Maar dat poppenhuis-koffer is echt geweldig. Heb het ook al eens gezien in een oude houten naaimachine afdek-kap ook al zo leuk. Als je maar lekker bezig kunt zijn toch..................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ideeen toch weer! Als ik jou was zou ik rondleidingen in je eigen huisje gaan doen. Zoveel te zien en heerlijk gezellig. Ga maar lekker door hoor, wij genieten met je mee.
    Hartelijke groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je toch enorm creatief en handig. Het is iedere keer weer genieten van je verhalen en foto's. Dat met die koffers vind ik super. Achter mijn stoel staat ook een oud koffer, gewoon bruin hoor.Daarin zitten vanaf mijn 13e jaar (ben er nu 69) al mijn dagboeken, liefdesbrieven en oude foto's. Mijn kleindochter duikt er soms met mij in en lezen we over mij op 14 jarige leeftijd en zij is nu ook 14 jaar. Veel plezier hebben we dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je toch een leuke site en wat een creativiteit!
    Petje af hoor.
    Ik kijk elke keer weer met veel plezier wat je weer hebt gemaakt!
    Groetjes Henny

    BeantwoordenVerwijderen