Naaidooz

Naaidooz

dinsdag 5 februari 2019

Klosje van de maand

En wat natuurlijk ook iedere maand
terugkomt, is het klosje van de maand....
van Farmyard Quilting Designs in Rozenburg.
Dit keer een sneeuwpopje,
hoe toepasselijk...
 Ze had het toch wat koud,
dus heb ik haar een jasje gegeven

 en in gezelschap van wat 
sneeuwpopknoopjes
 Wordt zo toch een waanzinnig
leuk rijtje hè?
 Zeg hé dit is niet de bedoeling hè!
Prinsheerlijk liggen op mijn lapjes
en kantjes!!
 
Ach wat ben ik toch een 
softie...hij ligt zo lekker....
En op Facebook zie ik ook
vaak van die droomhuizen,
waarbij ik helemaal wegdroom
 Ik zie mezelf daar al helemaal
wonen
 met een kattenopvang,
waarbij ze allemaal in 
mijn hele grote tuin
los mogen lopen...
 Zucht....!
O oeps terug op aarde,
ben ik ook wel blij met mijn
eigen huisje hoor
Nog een fijne week!!

2 opmerkingen: