Naaidooz

Naaidooz

woensdag 13 februari 2019

Country Meppie en stoelenfetisj

Op Facebook heeft Els van Bobbin
een gratis BOM genaamd Country Meppie,
waar ik uiteraard....ook aan mee doe.
Mijn eerste blok was nog 
volgens de regels
Met een heleboel blokjes
van 5 x 5 cm.
Maar.....blokjes en ik hebben geen goeie 
relatie...., dus.....zijn mijn blokjes
reepjes geworden, want met 
reepjes (en vooral chocoladereepjes)
heb ik wel een goeie relatie...hihi.
Hier dus de 2 blokken
gemaakt met reepjes
Het 2e blok van dichtbij
Ze heeft een broderie rokje aan.....
en vilten bloemetjes
Denk dat het zo ook wel
wat wordt
En misschien denk je, ik hoor niets meer
over Quiltkwebbels en mini van de maand
van Els van Bobbin.
Dat klopt! Ik heb, hopelijk tijdelijk,
op vrijdag andere verplichtingen, dus
kan ik niet snik, snik!
Mis het vreselijk, maar hopelijk van tijdelijke aard.

En nu is het officieel, 
 ik heb een stoelen fetisj....haha
Overal haal ik ze vandaan,
de Kringloopwinkel, Marktplaats
en rommelmarkten.
Het varieert van poppenstoeltjes






tot grote mensen stoelen

Dit schatje staat in de gang,
reuze handig om op te zitten om
je schoenen aan te doen,
maar vooral omdat ze zo leuk is
en hier mijn nieuwste aanwinsten
Ze bleven me maar roepen
in een Kringloopwinkel in Delft,
want ja ik ga naar allerlei
dorpen en steden op zoek naar moois!
En meneer de koekepeer
heeft ze ook al in beslag genomen!
 Nou vooruit, heel even dan,
want ze krijgen wel een ander plekje.
Nog een fijne avond!


2 opmerkingen:

  1. Jou Country Meppie wordt prachtig met die reepjes. Mooie stoelen zeg!!! En veel verschillende!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel jou eigen stijl de country meppel.
    Zo leuk weer.........liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen