Naaidooz

Naaidooz

zaterdag 29 december 2018

Opruimen en Stonefields

Zoveel ik ook geniet van
alle versieringen,
zo lekker vind ik het ook om
weer alles op te ruimen!
Mijn huisje weer wit
met een rood accentje...
En mijn Stonefields Quilt
had ik toch echt een
 beetje verwaarloosd!
Ik hoef nog maar 22 blokken,
dus nog even de beuk er in!
Deze 6 blokken zijn al weer klaar



 En de volgende stap
is dit deel weer naaien
aan de grote quilt!
 Nog 16 te gaan,
waarvan ik deze 8 al
weer ga doorquilten...
Ik denk ook al te weten....
hoe ik mijn rand ga doen....
voorlopig....waarschijnlijk....
misschien.....hopelijk.....hihi!
Nog een fijn weekend!


2 opmerkingen:

  1. Hij word heel mooi en slim zo in stukken te quilten zeg........liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg leuk wordt ie ,je bent echt een bezige bij hoor.gr.hennie wens jeeen quilterig 2019

    BeantwoordenVerwijderen