Naaidooz

Naaidooz

zaterdag 15 december 2018

Nog meer Gingerbreads

(H)o, (h)o, (h)o,
die Gingerbreads toch!!
Had ik nog een leuk ideetje
met een deegroller!
Ik heb er altijd een aantal
in huis, want ik kom zo vaak
leuke oude deegrollers
tegen bij de kringloop
en altijd handig om nog eens
iemand achterna te zitten....hihi.
Nou, hier komen ze dan
en overal koekjes



en zo is het een
hele verzameling geworden!!


Nou kwam ik van de week
 bij de benzinepomp en wat
stond daar op mij te wachten...
2 zingende Gingerbreads!
Lachen toch?
Heb een filmpje gemaakt,
maar weet niet of hij
het doet.
Hoop het wel, anders alleen
genieten van het plaatje.  
Nog een fijn weekend!!
 


1 opmerking:

  1. Geweldig al die gingers hou er ook zo van. Wil je even tippen ik kijk ook altijd op het blog van chrismaholic en daar staat nu een gratis patroon op van een kerstmuisje.
    Fijne dagen groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen