Naaidooz

Naaidooz

zondag 9 december 2018

Gingerbread

Natuurlijk....blijft het bij mij
niet bij 1 boom....
Ik vind zoveel dingen leuk,
dat ik er gewoon meerdere
neerzet.... 
Dit keer mijn Gingerbread afdeling.
Een boom versiert met allemaal
zelfgemaakte Gingerbread huisjes,
mannetjes en koekjes
Op een regenachtige
zondagmiddag...24 hangertjes
gemaakt met adventsknoopjes
er op genaaid
en maar vol hangen
die boom  

 
 Sorry hoor, maar ze zagen
 er zo lekker uit dat ik maar vast wat hapjes heb genomen...hihi
 
En als 'piek' heb
ik maar een koksmutsje
gemaakt
En beneden aan de boom
wat grotere Gingerbreadpoppen,
die ik vorige jaren al gemaakt had
 


 
  
 en zelfs een zelf gehaakt
huisje staat er bij
En dan ziet het
er zo in z'n geheel uit 
 Al met al weer
beregezellig!!!
Nog een fijne zondag!
 


2 opmerkingen:

  1. Zo gezellig om te zien..........liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ho ho ho wat geweldig Conny, ik hou zo van gingerbreads. Heb een totaal andere inrichting dan jij maar de gingerbreads hangen hier ook hoor. Geweldig ik kijk uit naar de volgende kerstblogje.
    Groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen