Naaidooz

Naaidooz

zaterdag 5 mei 2018

Quiltkwebbels

Gisteren weer een heerlijk dagje
doorgebracht in Zevenbergen
bij Els van Bobbin.
's Morgens eerst de Quiltkwebbels
met wel 13 kwebbels...hihi
Een echt kippenhok, maar reuze gezellig!!
Het werkje van deze keer
was een ontzettend leuke Mugrug
 op z'n Naaidooz....
 
Handig hè?
Verschillende dames hadden nog
wat quilts meegenomen en voordat we het
wisten werd het een show and tell.
Wat Dear Jane's 

Sorry ze pasten er niet helemaal op
en de kwaliteit van de foto's zijn ook
niet je van het, maar ik heb ze met mijn
mobiel gemaakt. Vergeef me!
En nog een Farmers Wife
En de Angels Garden
Zijn ze niet fantastisch allemaal!!
's Middags de mini van de maand.
Dit zijn wat van de zelfgemaakte tasjes die
horen bij de mini

Leuk, leuk, leuk!!
In een volgend blogje laat ik
de door mij gemaakte mini zien.
Heb nog wel wat meer
mini patroontjes gekocht.....
Moet er nu inmiddels 7 maken,
maar voor dit seizoen is het weer
even voorbij.
Heb tot augustus de tijd....
Gaat lukken!
Nog een fijn weekend!

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke mugrug is het geworden en leuke quilts worden er geshowd.
    Succes met alles wat je nog wilt maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent wat van plan, 7 mimi's! Maar leuk zijn ze zeker! Leuke dag had je weer. 🤗

    BeantwoordenVerwijderen