Naaidooz

Naaidooz

donderdag 10 mei 2018

Paraplusol

Het idee werd geboren bij de
Quiltkwebbels.
Ik liet mijn parapluutjesquilt zien
en toen kwam de vraag:
waarom maak je er niet
één in het echt?
Ooo ja, maar hoe dan?
Nou, een paraplu kopen zei Els,
strippen en weer met
stof bekleden.
Gelijk 2 kinderparaplu's gekocht,
lekker roze.....
 De boel los geknipt
en een malletje gemaakt
verschillende stofjes
gekozen en dit is ze geworden
Leuk hè? Had ik niet verwacht.
 Het is eigenlijk meer een parasol achtig iets

 Ook het handvat met stof bekleed
 en natuurlijk....langs de randjes... kantjes

 en de binnenkant ziet
er ook goed uit
 Natuurlijk ook inspectie
door Pietertje
 ik ga haar natuurlijk niet
echt gebruiken,
ze gaat gewoon mooi zijn te
hangen aan mijn kapstok
In gezelschap van
deze paraplu van Claire & Eef
 en dit schattige brocante parasolletje
die hier ook al in mijn
huisje hingen.
Ik heb uiteraard nog
meer ideetjes met
andere stofjes en ik heb ook
via internet poppenparapluutjes
besteld.
Die zijn een stuk kleiner
maar daar kan ik
ook veel leuks mee doen!
Nog een fijne Hemelvaart!


2 opmerkingen: