Naaidooz

Naaidooz

dinsdag 1 mei 2018

Hij is af!!

De afgelopen dagen hard gewerkt!
Ja, want dat is quilten ook vaak,
gewoon hard werken en vooral doorwerken.
Want dat hoofd zegt nogal eens,
waar ben ik aan begonnen of
is het nou nog niet af haha!
Ik heb het over mijn parapluutjesquilt
Hij meet ongeveer 140 x 170 cm.
De blokken met de naaimachine aan elkaar
genaaid, maar de parapluutjes eerst met vliesofix
geplakt en toen met een quiltsteekje vastgenaaid.
De rand is gemaakt van allerlei verschillende
stroken van mijn allerliefste stofjes 


 Superverliefd!!


Hij hangt over mijn quiltstoel,
waar nog een heleboel andere quilts liggen/hangen.
Tot groot genoegen
van poes Pietertje....
Nu verder met wat werkjes
van Bobbin, want a.s. vrijdag
gaan we weer Quiltkwebbelen
en mini van de maanden.
Tot gauw!!


3 opmerkingen:

  1. Prachtig je parapluutjes quilt zeg.
    Maar ook je andere quilts op je stoel zijn schitterend............liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke quilt is je parapluutjes quilt geworden! En de andere over je stoel zijn ook erg mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen