Naaidooz

Naaidooz

donderdag 18 juni 2015

Stoute schoenen...

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken!
De kogel is door de kerk!
Ik ga een sprei/deken haken van allemaal 'granny squares'.
Ik wil het al zo lang, maar zag zo op tegen de hoeveelheid.
Gek, want met quilten kan ik het wel, grote projecten aangaan, maar op de
één of andere manier doe ik hier raar over.
Ik heb mij dan ook moed en advies laten inpraten door o.a. mijn quiltvriendinnen.
Gewoon iedere week in ieder geval 1 'granny square' haken, dan kom je er vanzelf....
 
Dit is het mandje waar ik het in ga bewaren
niet zelf gemaakt, maar zelf gekocht bij Xenos.
Ik ga het maken in de kleuren......rood/wit, quel surprise.
Heb vast een voorraadje ingeslagen
En deze had ik al eerder gemaakt, maar wist nog niet wat ik er mee aan moest
En deze heb ik van de week al gemaakt
En samen is dit al
Is toch al weer heel wat......
En o wee, als ik er niet minstens 1 per week maak,
dan is er stront aan de knikker!
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten