Naaidooz

Naaidooz

zaterdag 27 juni 2015

Ik wel.....!

Ik hoor en lees het vaak: in de zomer ligt het patchworken en quilten stil.
Te warm, geen tijd, geen zin, met vakantie.
Nou, ik ga niet met vakantie en ik hou er ook niet van.
Gewoon lekker in mijn eigen huisje blijven en dan,
gewoon met nieuwe projecten beginnen...ik wel!
Om te beginnen heb ik een patroon gekocht voor een
kerstquilt
Ga ik afkrijgen voor de kerst......(zeg niet welke kerst...)
En ook gewoon begonnen met een blok van de maand, via de post.
Bij de zomerfair van de Quilthoeve in Naaldwijk stonden zij
en daar hing een enige quilt
 genaamd
Ga hem maken, alleen gebruik mijn eigen kleurtjes en lapjes.
Dit is het 1e quiltblok
 met deze enige transfer in het midden
en er wordt ook geborduurd bij deze quilt
Ik kom de zomer wel door!!!!!
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten