Naaidooz

Naaidooz

woensdag 3 juni 2015

Ik ga uit quilten en ik neem mee.....

Jullie hebben haar vast ook wel, steeds dezelfde tas die meegaat als je uit quilten gaat.
Bv. naar een workshop of een blok van de maand of andere
terugkerende feestjes.
Nou ik ook en zo ziet ie er van mij uit.
Ik begin met de tas waar alles in gaat
 
Deze waanzinnige leuke tas komt uit Nantes en die heb ik gekregen van Els van Bobbin, de lieverd.
Het is inmiddels een traditie geworden, want van 2013 en 2014 heb ik ook zo'n tas gekregen
en ze worden veel gebruikt.
En zo ziet de tas er uit als ie vol is
Ik heb 2 verschillende mappen, waarvan ik zelf de buitenkant heb aangekleed, die meegaan.
Deze gaat mee naar het Blok van de Maand
 En deze gaat mee naar de overige workshops, lessen enzo.
In deze mappen gaan dan de patronen en ander papierwerk.
Vervolgens heb ik deze werkmap mee
 
Reuze handig: liniaal, snijmat, strijkmatje en schuurpapier.
Een keer gemaakt bij een workshop.
En dan dit tasje: pas gemaakt en vooral om de wat kleinere dingen in te doen
 Kijk dan dat rode sierritsje en die polka-dot handvatten....enig
En daar gaat dit dan in
 Ook zelfgemaakt en wat er in zit gedeeltelijk ook zelfgemaakt
 En dan deze etui, ook zelfgemaakt, op een workshop.
Hierin zitten alle pennen, potloden, lijmstiften etc.
En het leukste blijf ik vinden dat bijna alles zelf gemaakt is
en wordt gebruikt om dingen zelf te maken.
 
 
 
 
 


2 opmerkingen: