Naaidooz

Naaidooz

woensdag 4 juni 2014

Stelletjes, appel en toilet

Ik ben gek op stelletjes.
Deze heb ik al eerder gemaakt
de familie Kip
 Wilbur en Winnifred
de familie Muis
En nu heb ik broer en zus Konijn gemaakt
Ik was al een tijdje op zoek naar een leuk konijnenpatroon en
laat Els van Bobbin nou een hele leuke hebben.
Lekker zelf weer helemaal los gegaan met lapjes, kantjes, bandjes en knoopjes




 gelakte nageltjes




 Ik heb ook nog een koeienpatroon, komt tzt wel aan de beurt.
Ook heb ik nog van een laatste stukje stramien een Locker Hooking
hangertje gemaakt, een appel

Ook heb ik nog wat anders gezelligs bedacht voor in de toilet,
kijk, geruite gordijntjes om het fonteintje en de stortbak

En ik ben ook nog per ongeluk bij Xenos geweest en
heb allerlei leuke dingetjes gekocht.
Natuurlijk moest er wat in het toilet bijgehangen worden

Guzellug!!!
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten