Naaidooz

Naaidooz

zondag 22 juni 2014

In de tuin

O ik heb vandaag heerlijk zitten naaien in de tuin!
De temperatuur is precies goed voor mij en ik hoop dat het de hele zomer zo blijft.
Lekker met een kopje thee en mijn naaispulletjes
Ik ben begonnen met een huisjesquilt. Ik ben gek op huisjes en deze quilt
zat al een tijdje in mijn hoofd

Ik ben op de helft en dit moet nog verwerkt worden
Verder ben ik ook al even bezig om van kleine hexagonnen
een poppenquiltje te maken
Iedere keer een paar hexjes, hij vordert gestaag.
Wat ook al aardig opschiet is het quilten van mijn appliceerquilt

En ben ook nog bezig met een Locker Hooking project
Het is nog niet te zien wat het wordt, wacht maar af.
Verder heb ik ook zitten genieten van mijn gezellige bloeiende tuintje





Het is toch weer heerlijk!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten