Naaidooz

Naaidooz

dinsdag 10 juni 2014

Naald en Draad dag en Teatime

Afgelopen zaterdag was weer de Naald en Draad dag van
Bobbin en Crownstitches. Dit keer werd het in Hellevoetsluis gehouden.
Helaas heb ik geen foto's van de dag, want ik was een beetje
vergeten de batterij van mijn fototoestel op te laden. Hij is fijn!
Het was een ontzettend leuke dag en zowel Liezbeth van Crownstitches als
Els van Bobbin hadden een ontzettend leuk werkje ontworpen.
Die van Els heb ik daar gedeeltelijk gemaakt.
 Er stonden ook nog wat kraampjes van o.a. Quiltshop Leur en laat ik daar
nou een fantastisch Naaidoozstofje vinden
Rood met witte stippen...
De schaapjes van Els ben ik daar op gaan maken
En ik kreeg gelijk het leuke idee om er een
theesetje van te maken

 lekker met een koekje

 en een lepeltje

Nu ga ik verder met mijn blok van de maand van Bobbin,
want a.s. maandag is al weer de volgende bijeenkomst en
mijn blok is nog lang niet af.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten