Naaidooz

Naaidooz

vrijdag 28 maart 2014

Vreemde snuiters

Wat kunnen mensen (quiltsters) soms toch vreemde snuiters zijn.
Een paar weken geleden vond ik op zolder(!) in een mand een onafgemaakte quilt.
Ik vond haar eigenlijk toch wel hartstikke leuk en vroeg me af hoe
die nou in 's hemelsnaam op zolder was beland.
Hup mee naar beneden en vast klaarleggen bij de naaimachine, want ze moest
alleen nog maar wat gequild worden en de binding er om heen.
Daar werd ie weer wat vergeten en namen mijn kattenschatjes haar over.
Gisteren bij het opruimen kwam ik haar weer
tegen en toen was ik het zat.
En nu ga ik haar afmaken! En na een paar uurtjes werk is dit het geworden





Toch hartstikke leuk!
Foei Naaidooz, voortaan niet meer zolang laten duren!
Maar wat zeg ik, volgens mij gebeurt dit bij bijna iedere quiltster.


1 opmerking:

  1. Wauw...wat een leuke
    Dat je die hebt laten liggen
    Gelukkig is het toch goed gekomen

    BeantwoordenVerwijderen